Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy



Prawo do odstąpienia od umowy (Uwaga: Pola z liczbami oznaczonymi kolorem żółtym należy uzupełnić zgodnie z wskazówki zamieszczonymi na dole strony.)



Wyłącznie Klientowi będącemu jednocześnie Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.



Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem, pocztą elektroniczną lub w systemie zwrotów dostępnym po zalogowaniu się na swoje konto utworzone w sklepie).



Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.



Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.



Skutki odstąpienia od umowy



W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.



Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.



Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.



Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

GWARANCJE I REKLAMACJE



1.Towary oferowane w sklepie internetowym eokulary.pl są objęte gwarancją producenta.



2. W przypadku reklamacji należy skontaktować się ze sklepem eokulary.pl. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód sprzedaży, który Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem.



3. Reklamowany towar należy przysłać na adres:



Duo Optyk Sp. z o.o

ul. Krucza 47a

00-509 Warszawa



do przesyłki należy dołączyć otrzymany rachunek, oraz informacje, dotyczące przyczyn reklamacji, numer konta bankowego lub dane zamawiającego (nazwisko, imię, adres) oraz numer zamówienia. Przesyłka powinna być ubezpieczona na wartość towaru.



4. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep eokulary.pl pokrywa koszta wysyłki do klienta.



5. Sklep eokulary.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.



6. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu zachęcamy do spisania protokołu u kuriera co przyśpieszy pozytywne rozpatrzenie reklamacji.



 



 



 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel